21 Ocak 2011 Cuma

22 Sene Önce

Bundan tam 22 sene önce Malatya deplasmanına giden Samsunspor kafilesi trafik kazası geçiriyor, bahsetmek istediğim konu bu kazanın Arnavut savaşçımız Cana'yla ilişkisi. O zamanlar Samsunspor forması giyen babası Agim şans eseri o gün cezalı olduğu için kafilede yer almıyor, ve bu olayı Galatasaray Dergisi'ndeki röportajda şöyle anlatıyor;


"Benim o kazada olmamam çok büyük bir şans. Fenerbahçe'de o zaman Rıdvan vardı. Şeytan Rıdvan. Bana maçtan önce hoca; "Agim, onu sadece sen tutabilirsin." dedi. Ben maçta sarı kart gördüm ve cezalı duruma düştüm. Şimdi 2.hayatı yaşıyorum! Malatya'ya giden otobüste, benim yerime oturan Mete öldü."

Fakat Agim kadar şanslı olmayan Mete Adanır'ın yanı sıra kazada Samsunspor Teknik Direktörü Nuri Asan, futbolculardan Muzaffer Badaloğlu ve Tomiç'le, şoför Asım Özkan hayatlarını kaybediyor.
22yıl sonra, ölenleri tekrar rahmetle anıyoruz.

 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder